FOX-Promo-Kanalu

REKORDOWE WYNIKI OGLĄDALNOŚCI FOX W POLSCE

FOX to jeden z najdynamiczniej rozwijających się kanałów serialowych kablowo-satelitarnych w Polsce. Stacja cieszy się coraz większą popularnością wśród widzów, czego dowodem są jej stale rosnące wyniki. W przeciągu trzech lat, udział kanału w widowni all 16-49 wzrósł o 408% (Q1 2016 vs Q1 2013), dzięki czemu FOX plasuje się w ścisłej czołówce kanałów serialowych na polskim rynku. Stacja osiąga także doskonałe wyniki w grupie widzów z miast – udział w oglądalności FOX w grupie all 16-49 z miast 50+ wyniósł w lutym 2016 r. aż 0,9% SHR.

Tak znaczący wzrost oglądalności kanału to wynik przemyślanej strategii marketingowej i programowej nadawcy, skupionej od początku 2016 r. na kolejnej odsłonie kultowego serialu „Z Archiwum X”, który zadebiutował na FOX w lutym, zaledwie kilkanaście godzin po premierze w Stanach Zjednoczonych. Dawno niewidziany duet – Dana Scully oraz Mulder Fox przyciągnął przed telewizory rzesze wiernych fanów, którzy ponownie zapragnęli poczuć na ciele gęsią skórkę. Podobnie jak w USA, tak i nad Wisłą produkcja pobiła rekordy oglądalności. Dwoje najsławniejszych agentów FBI sprawiło, że w swoim paśmie czasowym serial „Z Archiwum X” był najczęściej wybieraną pozycją programową spośród kanałów konkurencyjnych stacji FOX. Sześć premierowych odcinków obejrzało niemal  800 tysięcy osób. Również w lutym FOX wyemitował drugą część szóstego sezonu „The Walking Dead”, który tak jak w przypadku poprzednich odsłon produkcji, pozwolił utrzymać wyniki oglądalności kanału na wysokim poziomie.

Zarówno serial „Z Archiwum X” jak i „The Walking Dead” zostały wprowadzone jednocześnie na rynkach obsługiwanych przez FOX Networks Group, wzmacniając strategię firmy, która zakłada emitowanie seriali na wielu rynkach bezpośrednio po premierach amerykańskich.